Efterhangsna egypter och singaporeaner

Hey guys! Vi har inte haft sa mycket tillgang till internet de senaste dagarna. Ja, vad har vi gjort? Shoppat. Shoppat. Pappa, kan du skicka mera pengar? Nee haha, skojade bara. Ehum.

Igar forsokte vi pa oss var forsta utekvall har i Bangkok. Eftersom vi inte ar sadar JATTEhemma har drog vi ett sakert kort och akte till Khao San Rd (for er som inte vet vad det ar sa ar det en gata fullproppad med turister/backpackers och barer). Jag stor mig dock FEDT mycket pa vissa backpackers/hippies (Pa kallar dem "backpackermaffian i batiktrojor", vilket ar ganska passande) med sackbyxor och hampalinnen och dreads. Typ "vi ar lite battre, vi har sett lite mer av varlden an du". Men livat var det, och efter varldens godaste Italian BMT pa Subway och att vi gatt runt ett tag kom en 22arig snubbe fran Singapore fram till oss och fragade om han fick hanga med pa en drink. Vi hade nastan precis kommit dit, men jag svarade dissigt "Naah, we're probably gonna head back soon so...". Men han fattade inte piken (vem gor inte?) och fortsatte hanga med oss och gjorde det till kvallens slut. JOBBIG SNUBBE. Och man kunde ju inte direkt saga at honom att dra at helvete eftersom han inte var obehaglig eller nagot. Och i forrgar rakade vi ut for en efterhangsen egypt som prompt ville snacka trots vara besvarade ansiktsuttryck. Men han var inte 22, snarare 42. Till slut ville vi dra och han bad om var emailadress och telefonnummer. Jag gav ut min; [email protected] (tryckte pa random bokstaver/siffror pa hans mobil).





Before the straight-perm. FUL, FUL, FUUUUUUUUL!!!



After. (Ja far, jag haller i en shoppingkasse).



After. Josie ar glassig

 

Dalig bild. Khao san road.

Kisseskisses


Kommentarer
Postat av: Niklas

Håret vart ju sjukt snyggt.

Kul att ni passar på att roar er nu iaf.

Föll säkert 3-4dm snö här i Svergie igår, så ni missar inget hemma. =)

2009-12-16 @ 08:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0