Gettin ready

Tvattade alla mina klader imorse, just nu haller Verena pa att tvatta sina. Lamnade kvar en del fulisklader som inte ar varda BKK!

Det ar nagot skumt pa G, nagot bakom vara ryggar. Igar fragade vi May om hon hade nagra planer for idag och hon brast ut i fniss och sa "secret, secret, I don't know teeehehehehe". Hmmm. Vi misstanker surprise party. Not sure though. Men alla i huset ar i full rulle och de aker nagonstans med bilen framochtillbaka. WHAT'S GOING ON?

Ni far veta sen... Men imorrn drar vi iaf. Suhhhweetahh.

Detta lamnar jag bakom mig. (Sorry P, tabletterna var ingen hit hehe men jag varnade dig!)


Kommentarer
Postat av: JosPa

ingen hit, det var inte godis jag skickade me...

men det verkar som ni fått tillräckligt näringsintag av all maten iaf....

2009-12-12 @ 15:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0