The Hangover

Mmmmm. Idag. Vaknade med en muntorrhet i klass med 5:ans sandpapper med en touch av spysmak. Huvudvark. Att titta pa bilderna i digitalkameran var som taget ur sista scenen i "The Hangover". Det enda som fattades var laten "Right round" spelandes i bakgrunden. Q Bar var okej, inte lika creddigt som ryktet sager tyckte vi dock. Traffade ett gang norrman pa vagen dit som sa att det sog, men sa illa var det inte. Norska ar for ovrigt ett ganska fult sprak.

Val dar satte vi oss i en spejsad soffa och kollade pa folk. Pratade lite med australienare. Sen traffade vi pa tva svenska killar (varav en typ var rasse, som ni tydligt kommer att se pa bilden nedan). Daniel och Robert. Eftersom det ar lag pa att nattklubbar ska stanga senast 02:00 blev det ett relativt tidigt avslut pa Q Bar. Svenskarna kande till en svartklubb som vi tog en taxi till. Det blev ratt hogljutt i taxin, jag tror det var for att vi var sa excited over att; 1. Vi har inte varit ute pa en och en halv manad, 2. Vi har inte pratat svenska med nagon annan an oss sjalva (och min far), 3. Alkohol spelade nog roll ocksa.

Pa klubben var det en jakla massa folk och vi forsokte forhandla oss in med ett par british lads men det var forgaves. Bajs. Vi stannade ett tag dar med Daniel och rassen. Till slut tyckte Verena att det blev lite for mycket av det goda sa hon haffade en taxi hem at oss. Bra tjej, det dar.

Igar bokade vi ocksa biljetter till Koh Phangan och half moon party! Vi aker pa tisdag med nattbussen och kommer att stanna dar i 2 natter. Pa Koh Phangan alltsa, inte pa nattbussen. Vi kommer hem pa natten till den 26:e - med andra ord kommer det att bli lite stressigt och ingen somn eftersom vi klockan 07:00 den 26:e aker till Koh Chang.

Sist men inte minst: oroa er icke, vi ar stora tjejer! Pussarochkramar, nu ska jag kopa Pringles pa Seven tror jag.

 


Let's get ready to rumble



Special connection



2 drinkar, 580 baht. pEEEEEENGAAR



Jag fear scarface. Lol



Har har vi mig, Daniel, rassen och Karl Alfred/Popeye pa svartklubben.


Har fick du dina partybilder Aci <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=UR0UkTiKxmc

Never wanted to dance...

2009-12-21 @ 03:29:06
Postat av: sandra

jag hade också varit tvungen att vara asfull för att vara i närheten av smurfen.



1. rasse?

2. älskar att alla som är det borde kolla sig i spegeln nån gång först

2009-12-22 @ 10:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0