I drink beer alone.

Efter skolan (efter att ha vantat i sjuttio ar pa att Tanom skulle bli klar med whatever he was doing) hamtade May oss med sin scootah och korde oss till marknaden dar det inhanlades diverse snacks och mAAAt.

 

Vet iinte riktigt vad detta ar men ett kilo blir ditt for ca 8 kronor!


Jag (Josie) blev erbjuden lite eftermiddagssnacks (grillade syrsor). Jag tackade sjalvklart ja. JANIII

 

Otroligt befriande kansla att sitta pa scootern med vinden i haret pa landsbygden.

 

Vi har en kompis som halsar pa da och da, nar hon kanner for det. Vi tror vi ska dopa henne till "Rrao". You know... like the cat sound. You get it.

 

Skal, puss och trevlig helg!

 

Rrao.

 

 


Kommentarer
Postat av: Niklas

Är det öl ni dricker? Ser riktigt ljus ut. Smakar bra? Verena frillan är på top ser jag :D.

Ha en bra helg!

2009-11-13 @ 14:17:28
Postat av: Aci

Hah ja asså jag e så jäkla hungrig just nu så det skulle nog passa fint med lite syrsor... känns inte riktigt som om öl e eran grej? were is teh Wine? ^^

2009-11-13 @ 19:40:20
Postat av: Aci

btw tanom har likadan skrivare som jag

2009-11-13 @ 19:47:46
Postat av: verena

jora olen gar bra. Men en drink skulle sitta finare.. :P vin e inte saaaaaarskilt gott alltsa.. spritzer in that case

2009-11-14 @ 11:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0