Josie yet again

Sorry for lame update men vi har infunnit oss i nagon slags surrealistisk vardag har, och aven om det inte ar vardag for er sa kanns det sa poanglost att skriva om just vardagen!

Sitter och kakar dok-bua. Hur intressant var det pa en skala? Point proven.

Lyssnar pa Pink Floyd - Wish you were here. Ackligt bra lat.

Igar var vi ute och kakade pa hotellrestaurang. Karaoke. Och vi vet ju manga hur asiater later i dessa sangmaskiner. Tank er utsta denna galla och omanskligt hoga decibelniva under en hel middag.

Mays pappa bjod oss pa middagen. Som vanligt. Han ar en marklig liten man for ovrigt. Smaskar nar han inte ater (vilket Verena har otroooligt svart for), har valdigt utatstaende oron och en granslos passionerad hobby for radiostyrda leksakshelikoptrar. Flera ganger om dagen tar han fram dessa kontrollstyrda miniatyrtransportmedel i plast och hamnar som i trans. Styr dem upp och ner, fram och bak, hoger till vanster. Det ar fascinerande att se.

Vi langtar till Bangkok! :D
Dar vi for ovrigt har kirrat gratis boende - jag vet, vi ar awesome. Desto mer kan vi unna oss. Fragan ar bara hur man ska kunna unna sig massa shopping utan att aka pa en fet overviktsrakning pa flyget hem. Aterstar att se.
Manipedi. Facial. Massage. Straightening perm. Big city life!

Catch'ya lateeer!

PS. KAN FOLK SNALLA VARA ONLINE NAR JAG AR DET?! Kanns som att det bildas en undvikjosiekonspiration dar hemma. Jag ar trott pa att maila! Puss, jag alskar er anda.


Kommentarer
Postat av: Jos farmor

Å, Josie, jag e så stolt över dej och ditt sätt att behandla språket. Kul, moget och inkännande. Puss.

2009-11-12 @ 01:39:32
Postat av: josie

jag ar glad att jag kan gladja ett erkant sprakgeni! :D

2009-11-12 @ 03:59:58
Postat av: Anonym

Hej på dej min älskade dotter, varför är du aldrig online); åker snart till boracay Puss pappa

Ps hej mamma allt är bra ds

2009-11-12 @ 05:34:55
Postat av: Thomas

http://www.youtube.com/watch?v=FzRH3iTQPrk&feature=rec-HM-fresh+div

2009-11-12 @ 14:56:44
Postat av: jessika fransson

Hej sötis , du vet att Wish you were here är min låt sedan den kom , den har en speciell plats i mitt hjärta precis som du. Kul att pappa har kommit.

Kramar så ses vi snart!!!!

Jessika

2009-11-13 @ 12:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0