Life on the countryside

  • Har precis tvattat klader old school. Med baljor, soltork och forkastlig kroppsstallning ur ergonomiskt perspektiv.
  • Far x antal stromavbrott om dagen.
  • Nar jag duschade haromdagen markte jag att vattnet inte akte ner i avloppet, att det hindrades av nagot. Det var en fet groda som satt och chillade i uttomningsroret och tappte till vattenflodet. Han ba "ey?". Ja ba "okey".
  • Vi har fatt en egen scooter, och nar vi kor pa vagarna maste vi standigt ta hansyn till tuppar/honor/kycklingar/stray dogs/kossor/riskorn som ligger ute for torkning/damm som ryker upp fran vagen efter att bilar kort dar/traktorer o.s.v.
  • Jag vill inte ens veta hur manga kryp jag svalt i somnen.
  • Jag har ingen aning om varfor texten i detta inlagg blir gratt. Orkar inte forsoka fixa det.




Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.myspace.com/morgonjuice

Spela låten M to the J to the mothafuckin ooze

You listen = you happy

2009-11-28 @ 19:31:56
Postat av: juicy

spelar ingen roll om du ar anonym eller icke, din daliga musiksmak lyser rakt igenom iallafall ;)



2009-11-29 @ 07:12:23
Postat av: Anonym

hälsa adam grattis och du vet inte vem detta är

2009-11-29 @ 12:57:00
Postat av: Anonym

gor det sjalv om du bryr dig tillrackligt och jag vet vem du ar

2009-11-29 @ 14:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0