Que sera sera

Jag ska lara Mae spela den pa gitarr. Och vi vet ju alla vilken awesome guitar player jag ar, klart man staller upp! Fragade om vi fick lana gitarren till skolan och det fick vi, yay! Nu kan vi sjunga Old Mcdonald had a farm, eller nagot annat kackt, med barnen.

Borjade dagen med "dok-bua", d to the elicious (nagot slags friterat ris-snack). Tanom hamtade oss och sedan gick vi igenom varldskartan och lite Pictionary med 12aringar. Raketen var ett lyckat inslag aven hos 9aringarna efter det!

Jag fick aven aka till Maes skola och traffa nagra av hennes vanner! Snalla manniskor och valdigt nyfikna pa hur vi hade det i Sverige. De ville lara sig saga "Jag alskar dig" och "Gomorron".

Har varit litet utav en chilldag, forutom plagostunden pa lopbandet... Mizz yaa

PS. Om ni inte redan fatt vara telefonnummer sa har ni dom har:

Josie: +66894810423
Verr: +66894510332

brekkfazzt (det dar grona som ser ut som alienplattar ar dok-bua)

peeeace

peeeace, always with the peace sign! cuties (nagra av vara alskade 11aringar!)

a bit fruztrated lol, checka in verenas arm+hand size

For we are here to enlighten

 

 


Kommentarer
Postat av: JosPA

hehe förstod dom va snö vad för nåt av bilden?

kör hårt tjejer, det gör ni bra!

2009-11-05 @ 22:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0