Wet saturday

Idag var vi pa en tur, inte sa langt hemmifran till tva vattenfall. Kommer inte ihag vad dom heter, men nevermind. Det var najs, soligt och varmt. Hope we get some colour!

 

Sen hamtade Tanom upp oss och vi akte ivag till hans gummifarm. For dom som inte vet sa kommer gummi ut fran trad. Det stinker! Pa vagen hem i bilen stod vi pa flaket, jag (Verena), Josie, May och Tanoms dotter Nam. Men nar det borjade regna sa gick Josie och Nam in i bilen och jag och May stod kvar pa flaket och kande vinden och sporegnet emot oss. Det var kul!

 

Nu ska vi ivag till en elektronik affar och kopa USB-minne/memory card till vara kameror. Minnet borjat ta slut, pa ca 2 veckor har vi lyckats ta ca 500 bilder inklusive videor. Och Josie ska ha horlurar till sin Iphone!

 

Vet inte om det ar nagot bestamt for ikvall, men vi hors!

 

Poss

 

Just chilling in the sun


Glada turistas

 

Jag (Verena) fraga om jag fick ta ett kort pa detta karlekspar. Vilken vacker bild! Love is in the air

 

Ushah Usher!

 

Det andra lite hogre vattenfallet. Alone... But not lonely


 

 


Kommentarer
Postat av: Maria

coolt :D

2009-11-15 @ 15:22:24
Postat av: emelie

åh, vad vackert! Jättefint!!!

2009-11-23 @ 12:58:56
URL: http://emeets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0