You spin my head right round right round

Haha, vilken harlig javla dag! Att vi ar famous i denna provins ar the understatement of the year!

Vi blev geishasminkade och de kladde oss med blingblingklanningar. Vi fick ga langst fram i paraden - vilket ocksa fick dem att vinna paradtavlingen. Det var tydligen flera olika parader medans vi trodde det var en enda lang. Jag fick hora att jag var moviestar, miss universe och Ena fick ocksa langa blickar och beautiful-kommentarer. Det var en ca 2 Km lang walk och det var varmt som in i... Klanningarna kliade, vi fick bara pa en tung skylt samtidigt som vi var tvugna att le hela tiden. Men det var kul eftersomi ALLA praktiskt taget glodde pa oss.

Efter paraden fick vi sitta pa "front row" (saklart, duh, vi ar famous) och ett femtiotal manniskor halsade och ville ta kort med oss. PA OSS var det nog hundratals. Har aldrig kant mig sa i centrum, det var helt sjukt! :D

Sen fick vi antligen komma ur de extremtighta klanningarna och de redde ur vara toviga har. Vi tog nagra ol med Mr. T och ganget, och har det jakligt trevligt iallafall! Nu maste jag springa och hamta en handduk at Ena eftersom hon ar naken i badrummet.

Ciaaao! Saknar er!

Verena:
Och ett stort grattis till min mamma som fyller ar idag!

Tva geishor i bojan av paradrutten. Maste bara comment... Mina tuttar ser helt deformerade ut i den har klanningen / Verena


Smiling close-up


BoOoOtifOoOL


Vi Fick ta sjukt manga likande foton som dessa med massa olika manniskor... Alla stod typ pa ko och vantade. Asiater med sina kameror... Ni skulle bara veta hu manga det var som stod bakom och kollade ocksa.


Mr T and the ladies...


Josie under utredning av uppsattningen


Hah.. Lite relaxande "after work beer"



Kommentarer
Postat av: micki

hihi örhängen

2009-11-01 @ 13:42:18
Postat av: gun

2009-11-01 @ 15:17:03
Postat av: jessika fransson

Va snygga ni är för att inte säja vackra.....



Va rädda om er och så ses vi snart där borta!

Kram Jessika

2009-11-02 @ 09:22:50
Postat av: Aci

Ni e ju så fiiiina ^^ diggar tornet på huvudet ;) Fan ni har gjort en massa dens sist jag kollade på eran blogg :O känner mig dum som inte kollat oftare... ska kolla varje dag nu. I promise! puss på er båda ^^

2009-11-03 @ 17:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0