Youhuu!

Vi har fatt nya namn. Jaw-See och Ena.

Ena ar och duschar. Jag sitter och FEJSBOOKAR.

Idag har vi varit pa utflykt till Tesco me Pokie och Mae.

Jobbat pa skolan med forberedelserna infor festivalen. Gjorde galet manga prydnadsljus. Handy girlz!

Vi har atit... sa mycket. Hon slutar aldrig laga mat. Tur att det ar himmelskt gott. At for ovrigt mitt livs godaste fried rice with chicken idag. MYMZ.

Vi klar oss tydligen ratt olampligt. Var tvugna att byta om innan vi akte till marknaden. Anledningen: "Boys will look". Vi hade inte ens utmanande klader! Shorts ned till knana och vita t-shirts. Men man kunde tydligen se igenom dom.

Jag ar seg, vet inte vad jag ska skriva. Ena far ladda upp lite bilder istallet.

En del av skolan.


Sota Linsloss


Jaw-see haller pa och pysslar med festival pynt (ultimate ugliness mode/josie)


Jag kan inte fatta att Josie far mig att lagga upp den har bilden... FULT har, undead skin och cancer runt ogonen.. Peddo min


Victory? Peace? Two? Fuckoff?


And again.... FRILLA! Lagg aven marke till min mobbade kroppshallning och min. Mae till vanster och pokie till hoger.

Puss! / Jaw-See, Ena

Kommentarer
Postat av: Thomas

Hey Verena och Josie!



Pappa undrar följande saker: Stinker det där?

finns det insekter där ni sover? är allt bra? Vad gör ni där? Är dushen bra? osv osv



//Thomas

2009-10-31 @ 15:06:40
Postat av: Verena

Haha vi bor ju inte pa det dar ackliga stallet langre. Nej det stinker inte. Vad vi gor star ju i bloggen.. =P Dushen suger men det far man ta... Tror vi gor fel nar vi dushar haha.. dom har ingen riktig dusch.. svart att forklara. Det finns massa insekter.. speciellt mygg!

2009-10-31 @ 15:24:08
Postat av: Niklas

Haha, den där bilden du la upp och ogilla är ju hur cool som helst ju. Ögonen slår nästan mitt nuvarande "svart öga i kundvagnsracing" öga. Ser ut som ni har det bra. Kul att ni lägger upp en massa bilder.



2009-11-01 @ 04:24:44
Postat av: Thomas

Var har ni flyttat? undrar pappa...

2009-11-01 @ 16:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0